33 lata doświadczenia w branży oponiarskiej

Już nie tylko bieżnikowane

Już nie tylko bieżnikowane

Już nie tylko bieżnikowane

Projekt nie będzie mieć formy sklepu. Raczej będzie to miejsce, gdzie zainteresowani mogą znaleźć i dopasować do swoich potrzeb interesujące go produkty. Zapoznać można się z ich realnym wyglądem, specyfikacją techniczną, a o dostępności, zasadach sprzedaży i ewentualnych poradach dotyczących wykorzystania - uzyskać informację od handlowców firmy.

- Platforma będzie narzędziem pomocnym w pracy naszych menadżerów sprzedaży, dającym możliwość szczegółowego zaprezentowania oferty swoim klientom. Ale będzie też miejscem, gdzie każdy zainteresowany oponami specjalistycznymi może sam dopasować opony do własnych potrzeb i oczekiwań - powiedział Krzysztof Pawlak, dyrektor ds. biznesu oponowego firmy Geyer&Hosaja.

Użytkownicy zyskują dostęp do wiedzy o oponach, porad dotyczących tej specjalistycznej branży, a po imiennej rejestracji otrzymają korzyści w postaci wcześniejszej wiedzy o zmieniających się cenach, powiadomień o nowościach, specjalnych ofert, promocjach i konkursach.

- Nasza oferta na tę chwilę ogranicza się do tego zakresu rynku, w którym firma działa od kilkudziesięciu lat, ale zostaje powiększona o opony przemysłowe, a niebawem zaprezentujemy również asortyment do samochodów osobowych. Zapraszam więc do zapoznania się z naszym portalem. Całość jest przejrzysta i łatwa w obsłudze, gdyż cenimy sobie czas naszych klientów - dodał K. Pawlak.

Z projektem GH Tyres oraz do odwiedzenia powiązanych z nim mediów społecznościowych, które mają być miejscem częstego i szybkiego kontaktu można dotrzeć poprzez stronę www.ghtyres.pl .