Specjalny, uniwersalny wzór bieżnika do stosowania na budowach. Możliwość montażu na osiach kierowniczych i napędowych.
Specjalny pas do wytłaczania kamieni w centralnych rowkach chroni przed wnikaniem kamieni w głąb i zmniejsza ryzyko uszkodzenia bieżnika.
Solidny bieżnik o zwiększonej odporności na rozerwanie.
budowlany, zimowy
Rozmiar opony
|
Indeks nośności
|
Indeks prędkości
|
Głębokość bieżnika
|
---|---|---|---|
11R22.5
|
148/145
|
L
|
19
|
13R22.5
|
156/150
|
K
|
18,5
|
315/80R22.5
|
156/150
|
K
|
17
|
Dwuwarstwowa konstrukcja nakładki bieżnika: Zapewnia bezpieczeństwo, niezawodność i efektywność kosztową w użytkowaniu. Zapobiega wnikaniu kamieni w gumę.
Pogłębianie bieżnika: Wydłuża żywotność opon nawet o 30 000 km.
Unikalna mieszanka gumowa z wysoce aktywnym czarnym węglem: Zwiększona trwałość, odporność na zużycie, przecięcie i rozszczepienie. Niższe opory toczenia opon i zmniejszone zużycie paliwa.
Wzmocniona konstrukcja stopki: Wzmocniona stopka znacznie zwiększa niezawodność opony oraz zwiększa nośność opony.
Geometria 3D: Połączenie linii geometrycznych tworzących ściany boczne rowków – zapobiega pękaniu liniowemu wzdłuż dna rowków, wnikaniu kamieni i ciał obcych w rowki, ich dalszemu wnikaniu w rzeźbę bieżnika pod obciążeniem oraz uszkodzeniom.
Technologia nawijania pierścienia stopki z oddzielnego drutu w celu zmniejszenia naprężenia w strefie stopki. Dłuższa żywotność opony. Łatwiejsze wyważanie i mocowanie obręczy.
Jesteśmy marką cenioną na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Posiadana wiedza, zdobyte doświadczenie stawia nas w gronie liderów bieżnikowania opon w Polsce.