Opona o szerokiej podstawie zapewniająca możliwość przejechania dużej liczby kilometrów w trybie użytkowania mieszanego.
Ulepszona trwałość korpusu dzięki zastosowaniu gumy o niskim współczynniku wytwarzania ciepła. Zastosowany odpowiedni kształt powierzchni styku bieżnika z nawierzchnią, chroniący przed nierównym zużyciem. Najwyższej klasy osiągi odprowadzania wody, hamowania oraz prowadzenia.
szosowo-terenowy, zimowy, 3PMSF
Rozmiary: 385/65 R22,5
Indeks nośności: 158
Indeks prędkości: L
Rozmiar
|
LI/SS
|
TT/TL
|
PR
|
Obręcz pomiarowa
|
Średnica ogólna
|
Szerokość opony (mm)
|
Szerokość bieżnika (mm)
|
Głębokość bieżnika (mm)
|
Promień statyczny (mm)
|
Efektywność paliwowa*
|
Przyczepność na mokrej nawierzchni*
|
Poziom hałasu*
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/65 R22,5
|
158L
- (160K) |
TL
|
18
|
11,75
|
1080
|
378
|
304
|
17,90
|
500
|
C
|
C
|
74
|
Poszerzone bloki bieżnika i głębokie rowki zapewniają możliwość przejechania bardzo dużej liczby kilometrów.
Zoptymalizowany łącznik: otwarte bloki barkowe oraz udoskonalony łącznik chronią przed nieregularnym zużyciem i zapewniają doskonałą przyczepność podczas jazdy w terenie.
Poszerzone rowki, które zostały zaprojektowane w celu poprawienia właściwości usuwania kamieni i poprawy przyczepności.
Struktura pasa: zoptymalizowane rozmieszczenie nacięć zapobiega nierównemu ścieraniu.
Struktura osnowy: szerokość barku została zwiększona w celu poprawy sztywności w obszarze barku.
Ulepszona stopka poprawia równowagę pośrodku oraz sztywność bloków żebrowych na barku.
Jesteśmy marką cenioną na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Posiadana wiedza, zdobyte doświadczenie stawia nas w gronie liderów bieżnikowania opon w Polsce.