OFERTA

Opony ciężarowe

Opona ciężarowa Hankook AM09

Opona na oś napędową do użycia na zwykłej i terenowej nawierzchni.

Kierunkowy wzór bieżnika gwarantuje doskonałe parametry jazdy oraz wyjątkową przyczepność, również na mokrych i błotnistych drogach. Międzyblokowy pręt rozciągany na środku zapewnia świetne parametry jazdy na wprost i wpływa na dyspersję bloków, zwiększając w ten sposób trwałość opony. Stożkowy wzór bloków gwarantuje elastyczne dopasowywanie do sił działających ukośnie.

Cechy bieżnika:

szosowo-terenowy, zimowy, 3PMSF

Rozmiary: 315/80 R22,5

Indeks nośności: 156/150

Indeks prędkości: K

ZASTOSOWANIE:

KARTA TECHNICZNA:

Rozmiar
LI/SS
TT/TL
PR
Obręcz pomiarowa
Średnica ogólna
Szerokość opony (mm)
Szerokość bieżnika (mm)
Głębokość bieżnika (mm)
Promień statyczny (mm)
Efektywność paliwowa*
Przyczepność na mokrej nawierzchni*
Poziom hałasu*
315/80 R22,5
156/150K
TL
20
9,00
1083
318
264
17,00
501
D
B
67

*klasa na etykiecie opony

WIĘCEJ:

Zygzakowate rowki i zoptymalizowany kąt nacięcia poprawiają przyczepność oraz parametry hamowania poprzez poszerzenie punktu przecięcia dzięki 4 zygzakowatym rowkom oraz zoptymalizowanemu kątowi nacięcia bez przycięć.

Wielokątowe bloki i rowki z uskokami zapewniają lepsze parametry hamowania dzięki maksymalizacji efektu krawędziowego, przez co zyskujemy lepszą kontrolę nad kołami.

Duża szerokość bieżnika zapewnia stabilność oraz jednolitość, co zmniejsza zniekształcenia, gwarantuje doskonałą kontrolę nad kołami oraz wydłuża żywotność bieżnika.

Zamknięty kształt barku oraz klocków poprawia stabilność podczas jazdy oraz równomierność zużycia. Klocki barku pomagają zmniejszyć temperaturę bieżnika.

Wypychacze kamieni gwarantują, że rowki są zawsze czyste – efekt uzyskany dzięki użyciu dodatkowego materiału gumowego wypychającego niepożądane odpady na zewnątrz.

Wysokostrukturalna mieszanka sadzowa to poprawione zarządzanie temperaturą, które wpływa na obniżenie zużycia paliwa oraz poprawia trwałość opony.

STRUKTURA OPONY

Wyjątkowa mieszanka bieżnika do jazdy po nawierzchni zwykłej i terenowej wpływa na lepsze właściwości zapobiegające odłamywaniu się i przecięciom oraz większą trwałość.

Sztywny przewód szkieletu to wzmocniona konstrukcja wytrzymująca większe obciążenie i wyższe prędkości.

Ultrawytrzymałe drutówki poprawiają jednorodność oraz trwałość stopki.