Opona na oś napędową zapewnia lepszą oszczędność paliwa ze względu na nowy skład mieszanki gumowej i wzór bieżnika opracowany specjalnie na długie dystanse.
Specjalny system podłużnych rowków o zygzakowatym kształcie i poprzecznych lamelach oraz rowków w żebrach barkowych zapewnia zwiększoną przyczepność do nawierzchni i doskonałe właściwości hamowania.
autostrady, zimowy, 3PMSF
Rozmiar opony
|
Indeks nośności
|
Indeks prędkości
|
Głębokość bieżnika
|
---|---|---|---|
315/70R22.5
|
154/150
|
L
|
16,5
|
Dwuwarstwowa konstrukcja nakładki bieżnika: Zapewnia bezpieczeństwo, niezawodność i efektywność kosztową w użytkowaniu. Zapobiega wnikaniu kamieni w gumę.
Pogłębianie bieżnika: Wydłuża żywotność opon nawet o 30 000 km.
Unikalna mieszanka gumowa z wysoce aktywnym czarnym węglem: Zwiększona trwałość, odporność na zużycie, przecięcie i rozszczepienie. Niższe opory toczenia opon i zmniejszone zużycie paliwa.
Wzmocniona konstrukcja stopki: Wzmocniona stopka znacznie zwiększa niezawodność opony oraz zwiększa nośność opony.
Geometria 3D: Połączenie linii geometrycznych tworzących ściany boczne rowków – zapobiega pękaniu liniowemu wzdłuż dna rowków, wnikaniu kamieni i ciał obcych w rowki, ich dalszemu wnikaniu w rzeźbę bieżnika pod obciążeniem oraz uszkodzeniom.
Technologia nawijania pierścienia stopki z oddzielnego drutu w celu zmniejszenia naprężenia w strefie stopki. Dłuższa żywotność opony. Łatwiejsze wyważanie i mocowanie obręczy.
Jesteśmy marką cenioną na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Posiadana wiedza, zdobyte doświadczenie stawia nas w gronie liderów bieżnikowania opon w Polsce.